Corona

Skrevet torsdag d. 16. april 2020

Verden er af lave. Corona virussen har holdt sit indtog i næsten hele verden og mange har mistet livet. Umiddelbart har vi kun kendt til epidemi når forfattere skriver en roman. Og mange har tænkt, at det er godt, vi ikke har levet dengang. Aldrig har vi troet, at vi skulle opleve en epidemi, som i den grad har sat hele verden på pause.
Hjerteforeningen i Holbæk har ca. 2000 medlemmer, og vi håber, vi ikke har mistet nogle. Der er meget stille rundt omkring, men vi har ikke glemt jer. Desværre går en del arrangementer tabt – f.eks. hjertecafeen, blodtryksmåling med Hjertebilen – og sundhedsdagen. Sundhedsdagen plejer at være en hyggelig dag, med mange mennesker, som vi lige kan få en snak med.
Når vi kommer ud på den anden side , må vi prøve at lave vores egen sundhedsdag, hvor vi måler blodtryk og får en snak om, hvordan jeres hverdag i Coronaens tegn er gået. Men vi skal lige have grønt lys for sammenkomster.
Hjerteforeningen (hovedkontoret) har oprettet “motion live” så man hjemme i stuerne kan få rørt musklerne. Det ser ud som om, mange har taget det til sig. Mange har også været forbi www.hjertemotion.dk/hjertemotion-live for at se hvad det er. Så fredag den 17/4, fredag den 24/4 og fredag den 1/5 kl. 11:00 kan I også deltage